چگونه بعد از ناراحتی، دوباره احساس شادی کنیم؟

گروه اینترنتی قلب من | galbeman yahoo group 

 


اگر تابحال دچار افسردگی شده باشید، احتمالاً دوست دارید بدانید که چطور می‌توانید در اینگونه مواقع حالتان را بهتر کنید.گاهی‌ وقت‌ها این حالت باید دوره خودش را طی ‌کند اما کارهایی هست که می‌توانید انجام دهید تا زودتر بهبود پیدا کنید و دوباره احساس شادی کنید. خیلی از نکاتی که در زیر بیان می‌‌کنیم قابل پیشگیری هم هستند، یعنی می‌توانید در هر زمانی آنرا انجام دهید.

ادامه مطلب ...

سیگاری دوساله

عکس هایی که در زیر مشاهده می کنید متعلق به یک کودک 2 ساله است که در روز حدود 40 سیگار می کشد و توانسته با این سن کم رکوردار کتاب گینس شود .

 به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups 

 


Hardy Rizal just two years, but now he can not spend any day without smoking a cigarette with 40. By the harmful habit, the boy's father had taught. Because nicotine addiction child began to experience problems with weight, but appeared short of breath does not allow him to run and frolic with other children. Boy all day sitting on the porch and pitch one by one.

ادامه مطلب ...

ایران قدیم به روایت تصویر

از راست: فریدون جم، شمس پهلوی، بهجت [مشار] و علی ایزدی، از همراهان رضاشاه پهلوی هنگام تبعید به جزیره موریس.

ادامه مطلب ...

آدم هفت خط

معمولاً  در توصیف اشخاص زیرک و باهوش و اکثراً رند و مکاراز اصطلاح "آدم هفت خط" استفاده کنیم! اما چرا؟

 

 

به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

 روایتی درمورد ریشۀ تاریخی اصطلاح "هفت خط" وجود دارد. این روایت بر می گردد به آئین شرابخواری در حضور پادشاه در دوران ساسانیان

ادامه مطلب ...

فلسفه ی ولنتاین

 

روز ولنتاین مصادف با 25 بهمن ماه (14فوریه) است که روز عشقو محبت نامیده شده ودر این روز دخترهاو پسرها به همدیگر هدیه میدهند تا عشق و علاقه ی خود را به یکدیگر به نحوی ابراز کنند...هدایای این روز معمولا کاکائو،کارت پستال،طلاجواهرات،سنگهای قیمتی،عروسکهایی به شکل قلب و خرس های کوچک و از این قبیل کادوهاست.... این هدایا فقط بین جوانها ردو بدل نمیشود بلکه در سرتاسر دنیا،انسانها این هدایا را به کسانی که دوستشان دارند،اعضای فامیل و...هدیه میدهند تا محبت خود را نسبت به آنها ابراز کنند.

ادامه مطلب ...

بیشاپور ، شهر گمشده ایران

این یادگار شکوه ایران باستان در 120 کیلومتری جنوب شیراز و در فاصله 23 کیلومتری شهر کازرون قرار دارد. 

http://files.tabnak.com/pics/201005/201005101417201028.jpg

ادامه مطلب ...

غاری که می توان در آن با هواپیما پرواز کرد!

عکس   غاری که می توان در آن با هواپیما پرواز کرد! (+ عکس) 

گزارش مهر: یکی از بزرگترین پدیده های طبیعی در جهان، غار "هانگ سون دونگ" در نهایت عظمت در پس جنگلهای انبوه ویتنام پنهان شده است اما تیمی از غارنوردان به کمک کشاورزان محلی همچنان در حال پیشروی در این غار عظیم بوده و تصاویر جدیدی را از اعماق این جهان زیر زمینی منتشر می کنند.

ادامه مطلب ...